Featured Content, Uncategorized

Perutusan Tahniah Kepada Tun Dr Mahathir dan Rakyat Malaysia

12 MEI 2018: PRESIDEN DAN SELURUH WARGA PARTI PEMBANGUNAN BANGSA (NDP) sukacita merakamkan setinggi-tinggi tahniah kepada Yang Amat Berhormat Tun Dato Laila Utama Dr. Mahathir Mohamad atas pelantikannya sebagai Perdana Menteri Malaysia Ke-7 berikutan kemenangan beliau sebagai Ahli Parlimen Langkawi pada Pilihanraya Umum Malaysia yang ke-14 baru-baru ini.

mahathir

NDP juga merakamkan setinggi-tinggi tahniah kepada seluruh rakyat Malaysia atas kejayaan melaksanakan tanggungjawab mereka dalam menentukan nasib masa depan bangsa dan negara sendiri melalui Sistem Demokrasi Berparlimen dan Sistem Raja Berpelembagaan dengan aman dan sempurna.

Seluruh warga NDP merafakkan do’a ke hadrat Allah SubhnaAllah Ta’ala agar YAB Tun Dr Mahathir Mohammad sentiasa dalam lindungan Allah, dilanjutkan usia dan diberikan kesihatan serta kekuatan agar dapat terus memimpin rakyat Malaysia dengan jayanya.

NDP juga berdo’a agar Negara Malaysia dan rakyatnya sentiasa hidup dalam aman dan sejahtera.

NDP juga penuh berharap dibawah Kerajaan pimpinan Pakatan Harapan hubungan erat antara Negara Brunei Darussalam dan Malaysia yang sekian lama terjalin akan terus dipereratkan lagi dan segala kesepakatan dan perjanjian berkaitan perkara-perkara yang melibatkan kepentingan bersama dapat diteruskan dan berjalan seperti dipersetujui sebelumnya.

Leave a comment